Social marketing kluczem do sukcesu

Social marketing kluczem do sukcesu

Media społecznościowe obecne w Internecie to nie tylko platforma komunikacji i wymiany myśli pomiędzy osobami prywatnymi. To również (o czym już była mowa) sposób na promowanie marek różnego rodzaju.

Przeczytaj również: Start

Firmy oferujące swoje produkty z chęcią wykorzystują Facebooka jako narzędzie kampanii reklamowych. Sam serwis proponuje wydawcom płatne systemy reklam wyświetlanych na kontach użytkowników, którzy mogą być zainteresowani wyrobem czy usługą.

Przeczytaj również: MSI

Już za relatywnie niewielkie pieniądze można dotrzeć do tysięcy ludzi, a to często przekłada się na spore zyski. Również fanpage, czyli specjalne strony skupiające miłośników konkretnych firm i produktów sprawdzają się doskonale.

Przeczytaj również: Manta

Można za ich pośrednictwem poznawać opinie odnośnie nowości rynkowych, sondować preferencje, a nawet udzielać pomocy. Takie publiczne wsparcie dla klienta ma dużą wagę wizerunkową – pokazuje, że konsumenci są dla firmy ważni i nie służą wyłącznie jako dostarczyciele zarobków.

Portale społecznościowe to też sposób na rozpowszechnianie virali.