Social marketing kluczem do sukcesu
Media społecznościowe obecne w Internecie to nie tylko platforma komunikacji i wymiany myśli pomiędzy osobami prywatnymi. To również (o czym już była mowa) sposób na promowanie marek różnego rodzaju.
Firmy oferujące swoje produkty z chęcią wykorzystują Facebooka jako narzędzie kampanii reklamowych. Sam serwis proponuje wydawcom płatne systemy reklam wyświetlanych na kontach użytkowników, którzy mogą być zainteresowani wyrobem czy usługą.
Już za relatywnie niewielkie pieniądze można dotrzeć do tysięcy ludzi, a to często przekłada się na spore zyski. Również fanpage, czyli specjalne strony skupiające miłośników konkretnych firm i produktów sprawdzają się doskonale.
Można za ich pośrednictwem poznawać opinie odnośnie nowości rynkowych, sondować preferencje, a nawet udzielać pomocy. Takie publiczne wsparcie dla klienta ma dużą wagę wizerunkową – pokazuje, że konsumenci są dla firmy ważni i nie służą wyłącznie jako dostarczyciele zarobków.
Portale społecznościowe to też sposób na rozpowszechnianie virali.
Polecane artykuły
Wiedza ekonomiczna społeczeństw – czy jest wystarczająca?
Czy przeciętny obywatel dowolnego państwa rozumie ekonomiczne procesy? Czy został wyposażony w jakąkolwiek wiedzę, która daje mu sensowny ogląd sytuacji? Niestety nie. To dość generalna przypadłość dotycząca w zasadzie wszystkich współczesnych państw. Europa, choć tradycyjnie oświecona i stanowiąca
System operacyjny Apple, czyli iOS
System operacyjny iOS został wyprodukowany przez firmę Apple z przeznaczeniem na urządzenia mobilne. Chodzi tu o takie urządzenia jak iPhone, iPad, a także iPod touch. Wcześniej system funkcjonował pod nazwą iPhone OS i dopiero w 2010 roku przyjął nazwę iOS. System mobilny opiera się na systemie Ma